Obchodné podmienky
Obchodné podmienky



VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY platné od 20.08.2014

Nakupovanie tovaru na našej internetovej stránke www.fashionboom.sk môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

 

Objednávka

Spotrebiteľ objednáva tovar od predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.fashionboom.sk, e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop) alebo telefonicky.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky).

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

 

Potvrdenie objednávky

Po on-line vytvorení objednávky obdržíte správu na e-mail, ktorý ste zadali pri registrácii. Ak vám e-mail nepríde, skontrolujte si správnosť emailovej adresy. Ak máte e-mail správny a správu neobdržíte, kontaktujte nás emailom na info@fashionboom.sk alebo telefonicky.

Zákazníkov kontaktujeme maximálne do 2 pracovných dní od doručenia objednávky o stave a termíne vybavenia objednávky.

 

Dodacie podmienky a lehoty

Eshop www.fashionboom.sk dodáva tovar iba na území Slovenskej republiky. Objednávky vybavujeme okamžite. Dodacie lehoty (čas odo dňa objednania tovaru po deň, kedy je tovar doručený zákazníkovi) sú pre rôzne druhy produktov rôzne, ale zvyčajne sa termín dodania tovaru pohybuje v lehote od 3 do 14 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov, môže byť dodacia lehota dlhšia. V takýchto prípadoch Vás budeme okamžite informovať a dohodneme sa s Vami na inom možnom postupe tak, aby sme Vám vyhoveli v maximálnej možnej miere.

 

Cena

Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

Konečná cena tovaru predstavuje súčet ceny produku, dopravných nákladov a prípadne cenu dobierky.

 

Prepravné podmienky

Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Objednaný tovar zasielame na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako dodaciu adresu.

Spotrebiteľ si môže zvoliť z nasledovných spôsobov dopravy:

Spôsob dopravy Cena dopravy
Slovenská pošta I.trieda (platba vopred na účet) 2,50 Eur
Slovenská pošta II.trieda (platba vopred na účet) 2,00 Eur
Slovenská pošta I.trieda (dobierka) 3,00 Eur
Slovenská pošta II.trieda (dobierka) 2,50 Eur
Osobný dovoz (platba vopred na účet) Zadarmo
Expres kuriér na poštu (iba platba vopred na účet)
4,90 Eur
Expres kuriér na adresu (iba platba vopred na účet) 5,90 Eur

Osobný dovoz je možný iba v meste Šaľa, Šaľa-Veča, Šoporňa a Šintava, ale iba v prípade platby vopred na účet. Osobný dovoz je zadarmo.

Pri objednávke nad 40 Eur je dovoz Slovenskou poštou zadarmo.

 

Spôsob platby

Zákazník si môže vybrať z týchto spôsobov:

  1. Platba na účet (prevod/vklad) - zákazník na náš účet prevedie alebo vloží sumu vo výške ceny objednávky. Pri platbe na účet sa tovar odosiela až po Vašej úhrade. Potrebné údaje Vám pošleme po prijatí Vašej objednávky.
  2. Dobierka – zákazník zaplatí za tovar v hotovosti pri doručení objednávky. Doplatok za dobierku je 0,50 Eur. V prípade nákupu nad 40 Eur je dobierka zadarmo.

 

Preberanie tovaru

Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

 

Storno objednávky

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku a bez udania dôvodu do 24 hodín od objednania tovaru. Objednávku je možné stornovať výlučne zaslaním e-mailu na info@fashionboom.sk. Potvrdenie stornovania Vám bude oznámené emailom. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky. Preto v správe vždy uveďte číslo objednávky, ktorú chcete stornovať.

Neprebratie dobierky kupujúcim

Všetky prijaté objednávky sú záväzné. Môžu byť zrušené písomne ako je uvedenné vyššie. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu. Kupujúci berie na vedomie, že odoslanie objednávky predávajúcemu sa kvalifikuje ako návrh na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle § 409 a nasl. Obchodného zákonníka, pričom záväznou súčasťou kúpnej zmluvy sú aj tieto Obchodné podmienky.

Pri neprevzatí tovaru sme nútení vymáhať si poštovné náklady. Na prebratie zásielky má zákazník 18 dní, potom ju pošta posiela späť. Stáva sa, že lístok o prijatí zásielky na poštu nie je zákazníkovi vždy dodaný. V tom prípade si vie zásielku vyzdvihnúť aj bez neho. Stačí na pošte udať adresu zákazníka, poprípade zašleme na vyžiadanie číslo podacieho lístka.

Pokiaľ zákazník pokutu nezaplatí najneskôr do 14 dní od posledného tretieho upozornenia na zaplatenie pokút na náš účet, bude voči nemu následne súdne a exekučne vymáhaná škoda, ktorú spôsobil (pokuta, súdne a exekučné poplatky). V prípade zrušenia neprebranej objednávky je zákazník povinný uhradiť pokutu vo výške uz nami zaplateného poštovného! V prípade, že si zákazník neprevezme zásielku a nenahradí spôsobenú škodu, súhlasí tiež so zverejnením svojich osobných údajov na stránke dlžníkov, v rozsahu meno, priezvisko, ulica, mesto, emailová adresa.


Odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Pri odstúpení od zmluvy Vás žiadame splniť nasledovné požiadavky:

- odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené výlučne písomnou formou a musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do adreasu predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ.

- produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať aj doklad o kúpe, ktorý obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom.

- produkt neposielajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť. Odporúčame Vám tovar zasielať doporučene a poistený, nakoľko za prípadnú stratu po ceste od spotrebiteľa neručíme.

 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre odstúpenie od kúpnej zmluvy Vám bude kúpna cena za tovar odoslaná poukážkou, alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru predávajúcemu.


V prípade nesplnenia uvedených podmienok budeme odstúpenie od kúpnej zmluvy považovať za neplatné a tovar bude vrátený naspäť kupujúcemu na náklady kupujúceho.

 

Zrušenie objednávky

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná

 

Záruka a reklamačné podmienky

Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho www.fashionboom.sk. Záruka na spotrebný tovar je 24 mesiacov a riadi sa príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Ak je na tovare, jeho obale, alebo návode k nemu vyznačená v súlade s ďalšími právnymi predpismi lehota na použitie tovaru, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Ak sa na zakúpenom tovare vyskytne vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúci uplatní nárok písomne na adresu prevádzkovateľa, alebo na e-mail info@fashionboom.sk. V oznámení o vadách uvedie meno kupujúceho, adresu, e-mail, telefonické spojenie, označenie reklamovaného tovaru, číslo objednávky, dátum nákupu, podrobný popis vady a popis toho, ako ku vade došlo.

Ku kladnému vybaveniu reklamácie je potrebný doklad o kúpe.

Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť alebo vymeniť plavky, spodné prádlo a bižutériu.

Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na opotrebený tovar spôsobený jeho obvyklým užívaním, na vady vzniknuté neodbornou manipuláciou alebo uskladnením. Ďalej sa záruka nevzťahuje na vady vzniknuté užívaním výrobku v rozpore s návodom na obsluhu, zanedbanou údržbou alebo užívaním výrobku k inému účelu, ako ku ktorému je určený a takisto na vady spôsobené mechanickým poškodením výrobku.

V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru, alebo vrátením zaplatenej ceny. Do zaplatenej ceny sa nezapočítava poštovné hradené pri nákupe tovaru.

 

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

 

YTEyZT